۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۳

پدیده لیگ بسکتبال به فینال نرسید

پدیده لیگ بسکتبال به فینال نرسید

گرگان - خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان پدیده رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور از راهیابی به فینال مسابقات پلی آف باز ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی سوم تیمهای شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام از ساعت 16 عصر جمعه در سالن امام خمینی (ره ) شهر گرگان آغاز شد که بار دیگر با استقبال همیشگی هواداران این شهر مواجه شد.

قضاوت این دیدار برعهده ورژ آبکاریان، رضا آذرافزا و محمد شهمیرزادی بود. دو تیم بازی را با ترکیب نظافت،بنی عقیل، بیدروسیان، آبرامیان و هادی زاده برای شهرداری گرگان و آفاق، سهراب نژاد، یخچالی، ارغوان و جابر ابراهیم برای پتروشیمی شروع کردند.
 
بازی در دقایق ابتدایی با اشتباهات طرفین آغاز شد و کوارتر اول با نتیجه 18-15 به سود میهمان خاتمه یافت. 
 
با شروع کوارتر دوم تیم پتروشیمی با سرعت بخشیدن به بازی و پرتابهای سه امتیازی رفته رفته از میزبان خود فاصله گرفت و موفق شد کوارتر دوم را با حساب 33-6 به نفع خود به پایان برساند و نیمه اول در کل با نتیجه 21-51 به سود پتروشیمی میهمان پایان یافت.  
 
در نیمه دوم تیم شهرداری تلاش زیادی کرد تا بتواند امتیازات عقب افتاده را جبران نماید اما تیم پتروشیمی با کنترل بازی و تعویضهای متعدد موفق شد این دیدار را در انتها با نتیجه 50 – 92 به سود خود خاتمه دهد.
 
با کسب این پیروزی تیم پتروشیمی بندر امام مسابقات مرحله نیمه نهایی خود را با نتیجه 0-3 به پایان برد تا برای دومین سال متوالی به فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال برسد.
 
بدین ترتیب با پایان یافتن بازی های مرحله نیمه نهایی دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام خمینی برگزار کننده دیدار پایانی و دو تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان و شهرداری گرگان برگزار کننده دیدار رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور در سال 91 خواهند بود.
 
 
 
 
 
کد خبر 2009143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha